2016. július 9., szombat

Ima




Ima

Istenem, Te vagy a szeretet Létezése.
Te vagy az egyetlen, mely létezhet bennem.
Minden más lényegtelen, csak a Te jelenléted a teljes.
Odaadom mindenem, az életemet, a lényemet.
Semmi nem számít, csak a kegyelmed.
A Te hangod, melyet hallok az egyetlen.
A szívem teljesen átadom neked.
Nincsen más csak a bennem élő Léted.
Az isteni, a teljes, mely átkarol engem.
Ölelésed a Létem értelme,
A Lényed, a szívem mélysége,
A szereteted a végtelenség érzése.
Jelenléted minden pillanata része életemnek.
Bárhol vagyok, bármit látok csak Te vagy velem.
Mindent áthat a teljességed.
Boldog vagyok, hogy általad élhetek, és minden pillanatban megölelhetlek.
Kitárom a szívem, lelkem és átadom mindenem, hogy megszűnjek a Létedben.
Fogadd be emberi lényem, és világítódjon meg rajtam keresztül isteni fényed.
Váljon láthatóvá mindenható szentséged, mely szolgája az egész emberiséget!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése