2016. február 10., szerda

Hála






A Mester jelenléte

A szentség mely megérinti lelkemet,
A szeretet mely átjárja lényemet,
A hála mely körülveszi életem,
Ez mind Te vagy Mesterem!
A szépség leírhatatlan,
A mélység felfoghatatlan,
A szabadság áramlóan hat.
A csend, mely körülvesz, életet ad,
A béke, a nyugalom teret ad,
A végtelen bizalom a szívemben van.
Az Igazság mindig velem van,
És mutatja az utat, hogy merre haladjak,
Mert az Igazság Léte a legfontosabb.
Mindenható ez az energia!
Az Isteni, a Szív, és a Lét mindig csak együtt járhatnak,
Semmi nincs, mi szétválaszthatja!
Mikor a figyelem ezen van,
Én is, a világ is, a tér is elválaszthatatlan.
Csak az Egy Vagyok, ami értelmezhetetlen.
Semmi nincs, ami a tagadás lenne,
Semmi nincs, ami a kétség lenne,
Csak a Vagyok mindenható ereje,
Mely a végtelenségében eggyé olvad velem.
Semmi nem maradt, csak a belső Csend,
Melyen keresztül az egész világ Én lettem.
Az időtlen, a formátlan és a végtelen.
Ez a legszentebb érzése a Létnek,
A feltétel nélkülisége, a teljessége, az Istenisége!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése